Trötter ^^

Bloggtorka och ingen ork hah.
De händer inte så mycket roligt faktiskt.
Antingen jobbar jag eller så dansar jag :)

Btw fick ett sms av min duktiga danslärare som gjorde min dag

"Riktigt bra jobbat igår, så fint de va när ni hade förberett dansen :-) jag är så glad att du börja i companiet :-) Kram"

så himla fint, jag log i hela facet, tack igen lina :)


Annars har jag fått reda på lite barnvakts tider (andra jobbet), ska bli kul, barnen är sjukligt söta : )
En riktigt trevlig familj !

Skrivandet av mitt cv går inget vidare, måste installera microsoft word på min dator.. Och familjedatorn är sjukt seg.. får ta mig tid någon dag. kanske till helgen ..

Idag är jag Ledig. Ska iväg kl 4 och ta twinrix spruta nr 1 inför thailand i mars. Efter de blir de dans mellan 6-7.
Direkt efter snabb duscha och fixa mig sen vidare till Klippan. "meet me at the hotel" hah !
Spännande, ne mer nice.

Nu ska jag ner och äta min frukost (vaniljyoghurt, banan, hallon och jordgubbar) Smarrigt !
Sen kanske man borde städa till lite på rummet så pappa blir glad ^^
Hörs Ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0