Party weekend, taggat !

Veckan går snabbt när man har kul ^^

I Måndags var jag, Emelie & Petra hos Maria i arlöv med lite folk.
Sen sov jag hos Emelie.
I Tisdags morse gick vi upp tidigt för jag skulle följa med Emelie till doktorn hahaha, söting.
På kvällen blev de utgång för hela slanten till Etage, Sofie fyllde 20 vid 00.00, GRATTIS IGEN SNÄCKAN !
Sjukt ball kväll & jag va nykter för jag körde.
Därefter sov jag och Petra hos Storasyster.

Onsdag kollade jag och storasyster filmen "allt för min syster" sinnes bra. En riktig känslofilm värd.. nej MÅSTE ses !
På kvällen blev de fondué med familjen sen omöblering på rummet. Har fått ett nytt tv bord :D
Torsdagen började med fika i malmö med martina, sen lite småshopping.
Runt halv 6 spraytanade jag & Petra oss, vi är Brownies nu : )

Kolla : )


Senare på torsdagskvällen bar de av till L :) mys !

Idag är de Fredag & utgång, TAGGAD !
Imorogn är de Elises 20års fest, TAGGAD !.
Hörs när vi hörs nu måste jag dra !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Arlöv i måndags????????????????

till mig sa du att du var i staffanstorp hur är det med trovärdigheten????????????????

2010-01-09 @ 12:23:29
Postat av: M a r t i n a

Du har fått en utmaning av mig gumman ;D



Gå in här för att veta hur du ska göra

http://maartinajonsson.blogg.se/2010/january/utmanad-av-angelina.html

2010-01-10 @ 18:47:13
URL: http://maartinajonsson.blogg.se/
Postat av: errre

så brun :D hehe! är du inte helt fläckig nu ? :/

2010-01-14 @ 13:20:17
URL: http://ericafreij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0