Bring back old times

De blev Changed plans igår, alltså ingen Trip till Klippan.
Menmen så kan de va. Känns nästan som att när man verkligen vill och är sugen/taggad så blir de oftast inget.
Aja, de blev en hemma kväll med fruktsallad, tvfilm, film och myssms hah.

Idag ska jag jobba. Vi ska på lekplats trip.
Ikväll blir de dans med Eric för Lina är sjuk :( men Erics styrka gillar vi även om den är hård :P

Just nu lyssnar jag på back in the days favorit bandet. Ingen mindre än Westlife.
Gud vad jag älskade dem innan och har börjat lyssna på dem igen.
Bring back many memories, only good ones !
Man blev ju inte lite avis på dem som va i publiken i idol när dem uppträdde!
Hahah, men nu ska jag fortsätta lyssna vidare sen köra till jobb, hörs :*

Kommentarer
Postat av: Elise

blä inte alltid kul nät planer ändras. jag brukar alltid bli så besviken då haha (A)

2010-01-22 @ 10:13:33
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var längesen louise! hur är det med dig sötis ? :)

2010-04-16 @ 08:50:05
URL: http://endurance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0