Balett

Sjukt dålig uppdatering av bloggen nu mera.
Men hittar ingen motivation till att skriva, känns som inläggen komme bli små & tråkiga.
Finns inte mycket jag vill dela med mig med andra längre.
Innan skrev jag för min egen skull, men jag har klättrat högre upp i trappan & kommit förbi många hinder.
Men de finns så många mer hinder kvar. Im still young. Woman of a girl !

Hmm okej nu ska vi se.. om jag inte minns fel så har jag lite bilder från förra helgens bravader.


Fredag at Crown - Decibel

     

   


Lördag Lokalfest - Elise 20 år !

   

 

En trevlig helg med fullt ös !


Denna veckan har bestått av Jobb Måndag, tisdag & torsdag.
Dansträningar Måndag, onsdag, torsdag & idag söndag.

Annars har de inte hänt så mycket. I Fredags va jag & Patricia på en trip i Malmö, sjukt nice hah.

"Buuu! *BONK!*" AHAHHAHAHA
"E du skööön ellé? Nu ska du se på fan du.." AHHAHAH

Nä nu hinner jag inte mera, Uppdaterar mer imorgon. Nu är de dags för balett träning (nervös & nyfiken).
The princess checkar ut :*



prince charming, oh yes !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0