Dålig uppdatering

Sorry för den dåliga uppdateringen igen ^^.
Men de händer för mycket saker så man har inte tid och när man har tid är man för trött.

Dem saker jag gjort är att dansa, kollat Ph avsnitt (dem jag missat), varit på möte, fixat med musiken inför lördagen, fixat så körskoletestprogrammet funkar (Tack Trane). Ja de va väl allt tror jag : )

Idag ska jag träna gymnasterna, så ska sätta mig och planera den nya träningsuppläggs idén.
Men innan dess ska jag köra ett styrke pass hemma och sortera tvätten.

Till Helgen blir de full rulle. Fest i videdal igen på fredag, Lokalfest på lördag och så släktkalas på söndag (wiie för mig, Ha Ha Ha!)

Åh nej jag höll på att glömma de bästa som hänt under dessa dagarna : )
Jo i tisdags på Latin träningen.
 
Lina danslärare: Du louise va gör du lördagen den 26:e ?
Jag: Ehm, inget hurså?
Lina danslärare: Okej bra, skulle du vilja va med och dansa i Lanza?
Jag: Vad är lanza (dålig koll som ja har ^^)?
Lina danslärare: De är en stor hårmodevisning på scandic i malmö. Läs mer på skylten på dörren & maila sen : )

Jag går och kollar hmm audition torsdagen 17/9 (den slipper jag). Den 26/9 scandic i Malmö, stor hårmodevisning.

Efter lektionen
Jag: Du lina vem & vad ska jag maila?
Lina danslärare: En fotografi på dig, din längd, telefonnr. & mail adress :)
Jag: Till dig eller dem ?
Lina danslärare: Till mig så skickar jag vidare : )

Dagen efter mailade jag Lina. Fick sedan ett svar tillbaka att hon skickat vidare och antingen mailade hon eller dem mig. Och sen tackade hon för att jag ville va med.



Hihih hoppas de blir något, kan bli kul. Håll tummarna för mig (A)
Hörs sen

xx loojs

Kommentarer
Postat av: Elise

håller tummarna :D

2009-09-17 @ 22:44:35
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Little E

aww, men söta lillasyster du måste ju informera mig om sådant här :)

Gud vad kul att du blev utfrågad :)

Vi får höras av närmre om detta.

Jag kör ju så du kan åka med mig på fredagen, när det är styling, övning utav koreografi och liknande. Sedan på lördagen när själva showen är så har jag modevisning på c-syd innan dess, så kör direkt därifrån in till Lanza. vet inte riktigt om du kan åka med mig då, har lite panik där. Men i värsta fall får mamma&pappa köra dig in på lördagen. Tror att du måste vara där tidigare än mig nämligen.. ringer dig. puss puss

2009-09-18 @ 09:03:05
URL: http://goodnightkisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0