Adore

Gymnasterna kan va jävliga att ha att göra med men dem slänger alltid ur sig sånna härliga kommentarer : )

En av dem nya gymnasterna: Du..
Jag: Jaa va är de : ) ?
En av dem nya gymnasterna: Jag tycker att du&hon blonda tränaren är jätte coola : )
Jag: Hahah aww tack^^

Ja vad svarar man hahaha !
Fler frågor har frågats men kommer inte ihåg alla. En är bland annat varför Petra hade rough hahah !
Barn är så ärliga, kan inte alla vuxna också va de..

Aja, de nya upplägget på träningen funkade kanon, så vi fortsätter.
Innan träningen hade jag lite extra tid så jag provade en ny frisyr på mig (Ha Ha Ha, skallepär) tycks?



Nu ska jag ringa ett samtal om imorogn. Sen blir de duschen, glass och några Ph avsnitt till ^^

xx loojs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0