090923

Dagen på jobb igår slutade med förmodligen en lätt hjärnskakning.
Fick en smäll vid ögat, efter de har jag mått illa konstant.
Nu under natten har de minskat lite, mår inte illa så men mår skumt "/.

Aja Körskole lektion nu 10.10 - 10-40
Efter de är de hem oh göra några körskoletester på datorn sen vila innan jag ska på Jobb 14-16.30.
Idag ska jag va på klubben & inte på fritids. (Äldre barn 9år & uppåt)

Senare ikväll är de dans, Broadway: )
Mamma & pappa säger att jag inte bör dansa men jag vill ju : (
Jahapp jag får väl se va jag gör ..

Nu måste jag klä mig och äta frukost iallafall, drar nog bara på mig min mjukis dress.
Orkar inget annat ^^


Mr hit & Mr dit, osäker position jaa !
Varför ska allt va så svårt, kan inte vissa delar va lätta .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw... dissar han dig?

2009-09-23 @ 12:23:27
Postat av: Emelie

Öh hahaha ofta man kommenterar en sån sak anonymt! hahahah xD PUSSY

2009-10-01 @ 13:39:28
Postat av: Emma

My bad, glömde skriva mitt namn :)

2009-10-01 @ 14:06:36
Postat av: loojs

Okej va tevligt, och nej emma han dissar inte : )

2009-10-04 @ 19:52:41
URL: http://mrsloojs.blogg.se/
Postat av: Emelie : )

Hahaha.. xD varför bryr du dig om någon dissar henne? De går svin bra med han ska du veta ;) Stalker till max ^^

2009-10-04 @ 20:07:30
Postat av: Emma

för det är så kul o se hur hon anstränger sig för o få nåt hon aldrig kommer få? o läsa vad hon skriver osv :) högst troligt att jag vet mer än vad ni vet :) stalker? okej, då pratar vi nog inte om samma person ;) varför bryr du dig förresten? har jag varit otrevlig mot dig eller?

2009-10-08 @ 18:56:53
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: loojs

Gulligt att du pratar om mig, jag finns här om du vill mig något : )

Och du får tro precis vad du vill emma, jag vet.

Och gumman du kan va lugn inget av de jag skrivit har handlat om robin, bara att jag lämna hans byxor till honom. He's all yours ;)

Gulligast av allt är att du och Louie vetter lägger energi och går in ch läser min blogg : )

2009-10-08 @ 19:16:42
URL: http://mrsloojs.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vet också! behöver inte tro! All mine? min vän ja :) som jag hoppas aldrig någonsin skulle gå till dig för han kan få så mycket bättre... :) Louise vetter? så du menar att jag ska stå för va hon gör?

2009-10-08 @ 21:03:23
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: loojs

Jag tror jag vet bäst själv vad jag gör och inte gör. Dessutom förstår jag inte varför de är så interessant om ja snackar med robin. Vad vinner du på de snäckan : )

Har inte påstått att du ska stå för vad hon gör, jag säger bara fakta : )

2009-10-08 @ 21:39:58
URL: http://mrsloojs.blogg.se/
Postat av: Philip :)

haha asså seriöst, tror du allt handlar om dig emma ? Det finns fler killar i världen än din jävla robin. så varför bry dig ? Avensjuk eller ? för du är så jävla ful!

2009-10-08 @ 22:02:21
Postat av: Alexandra

Luktar lite avensjuka ;)

2009-10-08 @ 22:04:53
Postat av: Pem :)

Emma du måste ju va sur på Louise för att hon snackar med Robin, de är inte bra att ha pojkvän och gå och gilla någon annan ? ;) Du har inte gjort mig något men du beter dig sjukt omoget mot min bästa vän!! klart som fan ja bryr mig då : ) Du vet nog inte vad vänskap är, väx upp .. :*

2009-10-08 @ 23:44:55
Postat av: Emma

till louise : Okej, nu börjar det gå till lite överdrift. ni har alltså fått för er att jag "bryr mig" för att du pratar med robin? det är inte de det handlar om, hela grejen handlar om att du skyller över allting på andra när han i själva verket säger helt andra saker än vad du antyder. han skäms väl helt enkelt. jag skrev inte för att jag BRYR mig, utan för att alla får ha en åsikt! ellerhur? och vadå fakta? att hon inte tycker om dig kan inte jag stå för, det är mellan er. sen att du hatar mig av anledningen av det som hände på din fest, det tycker jag bara är roligt.:)



Philip: vem fan är du? och vadå handlar om mig? nu har du nog fått det hela om bakfoten killen! trodde detta handlade om louise inte om mig. min jävla robin? du får nog kolla lite längre upp i konversationerna, robin är min vän och inget annat :) haha nä inte dugg avundsjuk på louise varför skulle jag vara det? hon som vill ha det jag kan få, inte tvärtom :) ful? nä jag tycker jag är rätt snygg faktiskt ;)



Pem: vem är du? petra eller? Jag är absolut inte "SUR" på någon. jag hade en åsikt bara? så svårt o hantera eller? går verkligen inte och "gillar" någon annan för då hade jag stått för det :) så snälla prata inte åt mig e du snäll! vad är det omogna? jag har också äkta vänner, du ska väl fan inte komma och säga att jag inte vet vad vänskap är när du inte ens känner mig? skillnaden är att mina vänner inklusive jag är vuxna och kan ta konflikter själv :)

2009-10-09 @ 09:50:00
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: Emma

tycker vi lägger ner detta nu, och sen behöver du louise inte störa robin med dina sms (ang detta) eftersom att jag skriver till dig kan inte han stå för! det tycker han nog är ganska irriterande. men det är väl förståeligt? ellerhur (?)

2009-10-09 @ 09:53:02
Postat av: Philip ;)

DU ÄR SKITFUL KLÄMMEEMMA! hahahaha fjortis som klämmer upp tuttarna! :D

2009-10-09 @ 17:44:26
Postat av: Petra :)

haha Pem är inte jag! men jag håller fullständigt med ! Stick om du inte bryr dig då? vafan har du då här och göra? :)skaffa dig ett liv istället för fan.

2009-10-09 @ 17:46:12
Postat av: Pem = Emelie

:*

2009-10-09 @ 19:36:12
Postat av: Emma

Philip : fortfarande, vem är du? du gör precis det du säger att folk inte ska göra = lägger sig i. dubbelmoral :) och om du ska slänga skit på nån kan du ju åtminstone stå för vem du är :) känner jag dig eller? känner du mig? nej, klämmer inte upp mina bröst och behöver inte göra det iheller, thats just the way they are :)



petra : okej, lite dubbelmoral har ni allihop :) är louise inte gammal nog att prata för sig själv eller? detta börjar ju bli pinsamt. ha det! ;)

2009-10-09 @ 19:42:50
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: loojs

anledning till att jag inte svarar är för att du är så pinsam emma, du säger du inte bryr dig, varför lägga ner tid att kommentra från början.

Om någon har dubbelmoral så e de du ahaha !

Och du säger jag blandat in annat en oss, ne vem va de som började kommentera ;)

Lek inte att jag hata dig för något du gjort hahah. Tycker du är så pinsam som går till en fest du inte ä bjuden på från början.

Så att du kallar dig mer vuxen är bara patetiskt : *

2009-10-09 @ 20:24:26
URL: http://mrsloojs.blogg.se/
Postat av: Emma

1. jag skrev för att jag tyckte det var skoj :)

2. jag har ingen dubbelmoral eftersom jag stått för allt jag gjort från början.

3. alla dina kompisar lägger sig i för att dom tror tydligen att du inte kan prata för dig själv

4. jag var inte bjuden från början, men jag följde med louise för att hon ville och du sa ok. du var hur trevlig som helst från början, tills killen du var på hela kvällen gick rakt fram o kysste mig. då började du hata MIG för det.



jo, jag anser mig mer vuxen än dig faktiskt :) ha det bra! pallar inte lägga mer tid nu :) har sagt vad jag ville :)

2009-10-09 @ 21:33:13
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: loojs

ahahaha snälla Emma ge dig för helvete, bara pinsamt. Kom ner på jorden : )

2009-10-09 @ 22:31:04
URL: http://mrsloojs.blogg.se/
Postat av: Emma

ger aldrig mig, ska ha sista ordet när det gäller en sån som du ;)

2009-10-09 @ 22:43:39
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: Emma

ge mig? detta handlar inte om o ge sig :) det handlar om o lägga ner. och det har jag sagt rätt många gånger nu men du verkar inte förstå det riktigt:)

2009-10-09 @ 22:44:58
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: Petra :):)

Du har sagt rätt många gånger att lägga ner och du inte pallar ? hahahaha! varföär går du in och skriver mer då? :P Patetiskt !

2009-10-10 @ 15:12:09
Postat av: Elise

Ingen dissar Louise! Man ser upp till henne istället <3

så varför ens hålla på, hallå?

2009-10-10 @ 17:51:52
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0