090914

Lång natt, jag vet inte varför men jag har svårt att somna på nätterna, hm !
Konstigt nog denna dag vaknade jag redan 8.00, inte likt mig.
Iallafall jag klädde på mig och - hemligt - ;).
Kom hem igen vid 1, kollade film med lillasyster. Hanna Montana the Movie blev de, den va faktiskt bra.
Jag vet att jag nämnt de innan men de tåls att nämnas igen, Låten The climb - Miley cyrus är sååååå bra ♥

Nu va de egentligen tänkt att jag skulle plugga lite körteori, men neeej. ARGH, ingen kommentar !
Jag ska bege mig ner till Petra & rensa huvudet. Tar med mig teoriböckerna, kanske kan plugga hos henne.
Hörs sen

xx loojs

Kommentarer
Postat av: Elise

sv: Emilie är supergullig :D

2009-09-15 @ 15:10:17
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0