090913

Kom hem runt 3 igår. De va sjukt trevligt, tack Emelie, Petra, Skruven, Niclas ja alla andra med : )
Idag mår man som man förtjänar, inte sugen på mat alls.
Bakfylla är den nya dieten !
Btw Emelie du va för söt igår hahahaah :*

Nu ligger jag inte i sängen längre nu sitter jag hahah.
Jaja vad händer idag, just de om Mr A håller va han sagt blir de bio ikväll "G.I joe.. nånting" (A)
Annars får jag se vad som händer, förtillfälle väntar jag på att Emelie ska skicka bilderna sen igår till mig.
Så bilderna kommer idag eller imorgon : )

Nu ska jag kolla film och må bättre så jag kan va trevlig och sitta och äta med familjen sen (A)
Hörs gullungar

xx loojs

Kommentarer
Postat av: Emelie:)

Du bebi hahaha mobba inte mig :$ ahh STANNA BILEN :D ahhahahah ohh nej, tack som fan sj de va riktigt ball måste ja säga :D fram tills ja i bilen hahah (A)<3

2009-09-14 @ 01:06:54
Postat av: loojs

mobbar inte dig du är för söt : ) tack själv hjärtat <33

2009-09-14 @ 15:32:40
URL: http://mrsloojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0