090911

Vaknade 10 av ett telefonsamtal från big sis. Hon va ledig och ville luncha med mig och pappa :)
Jag somnade om steg upp 12 och duschade.
Vid runt 2 stack vi till C-syd och åt :)
Och såklart när man äter på ett shoppingcenter bara måste man shoppa ^^
De blev 2 nya mascaror och en outfit till imorgon då de är fest! (tröja & tighs).
Big sis köpte en ny jacka och en väst. Tack för en trevlig eftermiddg.

Mot kvällen blev de ost & kex med mamma och pappa och idol tittande.
Nu tittar jag på pirates of the carribean 3 som snart slutar.
Detta har nog varit den tråkigaste fredagen på länge.
Aja vi får avsluta med e film till innan jag går och lägger mig.
Ska dock upp tidigt och ta mig till stp : )

Här får ni en bild på uttråkade loojs :P

 
HHAHHAHAAHAH !

xx loojs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0