090910

Vakna 12 idag, de börjar bli en vana, fy mig. Får skärpa till mig när jg blivit frisk. Har varit halvsjuk ett tag men nu börjar de nog lägga sig :)

Igår va de dans - Broadway. Jag som är halvsjuk skulle bara va med lite, men höll jag de NEJ !
Jag har svårt att inte dansa när jag hör musik. De va drygt i tisdags när jag bara kollade på dans - Latin .
Iallafall de gjorde nog inget att jag dansa fast jag va halvsjuk, känner mig inte sjukare snarare friskare.
Och de är såååå kul med dans :)

Idag ska jag städa mitt bombnedslag till rum, medkläder över hela golvet. Hur lyckas jag ?!
Och så klart måste man ha musik på full volym när man städar ^^
Sen är de mi tur denna veckan att vattna hela husets blommor så japp de ska också göras.

Ikväll är det träning med små flickorna : ) En ny flicka ska tillkomma med, så ska se om hon platsar.
Annars ser kvällen rätt död ut. Åh just de idol får jag inte missa :)
Efter 22.00 ska jag iväg ett ärende..
 
- confused, time to quit ? -

xx loojs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0