Wake up crazy

De blev bråttom efter dansen igår för sen blev jag bjuden på bio så hann inte blogga (A)
Iallafall dansen va lika kul som alltid, dock föredrar jag den dansen vi gör nu. Mycket roligare :)

Efte dansen blev de en snabbdusch sen snabb fix sen bio i lund med joakim och hans 3 lumpen kompisar.
Mycket trevligt :)

Kvällens look:


Imorse ringde mamma och väckte mig id halv 12, jag vet för länge att sova till men en av katta fan höll mig vaken genom att krafsa på min dörr mitt i natten och vägra ge sig :(
Godmorgon folket!


Aja mamma handlade hem bullar till frukost, gott !
Annars har jag fixat med en överraskning till Petra som fyller år idag <3

Ikväll är de dans, Emelie ska sova hos mig och vi ska ner om och fira Petra :)
Annars känner jag mig crazy idag :P

Morgonfrillan? Hah ne flipp som fan xD
Men de är Louise bergqvist vanliga jag - Utflippad !


Kommentarer
Postat av: LOOJS ;)

Morgonfrillan? Hah ne flipp som fan xD

Men de är Louise bergqvist vanliga jag - Utflippad!



Haha snarare : Louise Bergkvist vanliga jag - försöka få alla att tycka det om mig !

visst att du inte är det, men det är ju bra att du försöker vännen :) Men det börjar bli löjligt att du skryter om nått du inte är

2009-10-08 @ 18:49:54
Postat av: loojs

Jag tror faktiskt jag själv känner mig allra bäst, men så gulligt av dig att du lägger enegi på mig : )

2009-10-08 @ 19:12:27
URL: http://mrsloojs.blogg.se/
Postat av: Anonym

två Loojs någon tycker om att plagiera

att rikta kritik mot andra talar om att man har dåligt sjävkänsla

2009-10-08 @ 20:08:24
Postat av: Louise

Lägger gärna energi på att nobba dig, du som bölar till "pojken" att flickorna mobbar dig haha



Okej miss psykolog?, du är ju tom. anonym också!

Något mer du så fint vill öppna dig till mig om?

2009-10-08 @ 21:13:42
Postat av: Lisa

väx upp livet har så mycket mer att ge

2009-10-08 @ 21:35:05
Postat av: Lisa

väx upp livet har så mycket mer att ge

2009-10-08 @ 21:35:10
Postat av: Philip

Asså fyfan vad omogen du är :) och speciellt att du leker kaxig mot Louises mamma? hahaha du borde skämmas ditt skam.

2009-10-08 @ 21:58:08
Postat av: Elise

LOUISE BERGQVIST ÄR BÄST!

2009-10-08 @ 23:03:45
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Pem :)

Varför ens lägga energi på en sån onödig kommentar ? vad ville du ha ut av de egentligen.. Och Louise de är någon som ser upp till dig och lägger energi på att kommentera, när man är avundsjuk på någon vill man alltid trycka ner den personen inte sant? <3

2009-10-08 @ 23:36:31
Postat av: Louise

Ni lägger ju tom ner energi på mig nu :)



Haha gumman (Emelie) jag trodde inte du ville lägga dig i? :P Men detta är pga något Louise själv orsakat, som gör det så mycket mer extra kul att "lägga den kommentaren"... Got it? :)



Leker kaxig mot Louise mamma? hon är väl människa hon med, bara för det är hennes mamma gör väl inte det att jag inte kan svara på hennes inlägg för det, right? :)

2009-10-09 @ 15:34:24
Postat av: Petra ! så give up fuckers :)

HAHAHAHA! asså Louise seriöst, hur gammal är du ? trodde du va äldst här ? :P men trodde väl fel! Hur jävla barnsligt är dte inte ? :P

2009-10-09 @ 17:41:13
Postat av: Louise

Spelar de nån roll hur gammal man är? haha. jag ska väl kunna säga min åsikt för det? Petra gå o lägg dig. Om du nu tycker det är så barnsligt lägg dig då för fan inte i. Hon kan väl snacka för sig själv

2009-10-10 @ 00:52:34
Postat av: Petra :)

hahahaha :P Emma kan väl snacka för sig själv med? Vad har du emot louise liksom? så snacka om dubbelmoral till tusen! :) oich ja, ålder spelar roll. så gå och lägg dig själv. :)

2009-10-10 @ 15:07:12
Postat av: Anonym

Hon har mycket i mot louise annars hade hon ju förmodligen inte kommenterat.

2009-10-11 @ 12:48:38
Postat av: Louise

För det första Petra, ska du lägga dig i, kan du ju läsa hela konversationen och sköta det rätt haha! Så Emma snackar visst för sig själv :) Jag har inte ens nämnt Emma över huvud taget! Så är det nån som har dubbelmoral är det ju du i så fall ;) Sry gumman! Och jag behandlar alla lika, oavsett ålder, så NÄ petra, ålder spelar ingen roll i detta fall, puss på dig :)

2009-10-12 @ 16:16:30
Postat av: Petra :P

Ni är bara så jävla pinsamma :) punkt slut! skaffa ett liv istället för att hänga här.

2009-10-12 @ 21:16:23
Postat av: Louise

Haha oj hade du inget o säga om de längre :D

2009-10-13 @ 13:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0