Saturday

De blev lite nya underkläder igår.
Både Pem och Elise hittade nya skor.
Och även Pem köpte nya underkäder, sexii !

Efter shoppingrundan åkte jag och lillebror hem till mig.
Han hjälpte mig att fixa ett program, ÄNTLIGEN, och tack bror <3
Sen fick han en massa låtar av mig. Till och med ALLA mina låtar på datorn. (för många hah).
Plus att jag fixade en nice skiva han kunde ha i bilen : )

De blev utång till kvällen. Jag och Petra fixade oss här hemma hos mig och Pem hos sig.
Massa klydd med dit skjuts, men till slut va de Pems gulliga mamma som hämtade mig och Petra sen bar de iväg.
Väl inne va de första 30 min tråkiga.
Sen kom vännen Halle, Erik och Johan.
De va mycket trevligt. Tack pågar och speciell tack halle för allt : )

Sen -hemligt- !

Nu sitter jag i sängen och har precis vaknat igen.
Ikväll vet ja inte hur de blir. Många förslag, vi får se helt enkelt : )
Men nu ska jag försöka äta något mer än en banan ^^ vi hörs gullungar :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-10-31 @ 21:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0