ojsan

oj jag glömmer helt bort bloggen och att blogga ibland ^^ sorry hah.

Aja igår va lillasyster hemma från skolan, huvudvärk :(, så jag fick pyssla om henne.
Jag började dagen med ett varmt skumbad & en dusch, men när jag stod i duschen blev jag svimfärdig.
Fick sätta mig ner och be lillasyster komma med iskalltvatten som jag kunde dricka. Hmm skumt de där.

När jag va färdig badduschad och "normal" igen gjorde jag lunch till oss, sen satte vi på filmen Coraline (lillasyster fick välja).
Efter filmen va de dags att städa, damma och vattnablommorna.
Meh jag glömde bort tiden och plötsligt e den 16.00 och mamma kom hem, jag som skulle gjort maten färdig vid 16.00 : (
Aja jag började göra maten så fick mamma äta när hon kom hem vid halv 9 igen.
När jag och lillasyster ätit fädigt kollade vi en till film, Bring it on - fight to the finish ^^ (love scen 2 hamnar i denna filmen).

Därefter cyklade jag ner till Petra och gjorde hennes roligt söta egengjorda friskis pass hah !
När de va klart va de hem och äta glass me varm jordgubbar och kolla tv:)
Får inte missa heroes ;) därefter va jag bara tvungen att kolla filmen med min love scen nr 1 innan jag sov :*

Idag ringde klockan 11, jag börjar inte jobba förräns halv 3 idag men ska vänja mig vid att gå upp tidigare : )
Nu har jag fixat färdigt mig och ska äta lite frukost/lunch. Hörs när jag kommer hem från dansen.
Hinner inte innan slutar nämligen 16.30, därefter hem laga mat, sen dans 18-19.30 .


du är för söt, hug me and never let go : )



Kommentarer
Postat av: Petra !

haha min träning är bäst (A) :$

2009-10-06 @ 18:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0