^^ ojsan !

Ojsan va de ja. Fan jag måste bli bättre på att skriva blogg inlägg hah.
Jag ska verkligen försöka ta mig tid :)

Iallafall som forts. på senaste inägget.
Lillebror kom hit, gav mig filmer och jag gav han några tack. (synd de där med musiken och minnet bara :/)
Han hjälpte även mig med lite pluggande, tack nu förstår jag lite mer <3

Sen va de ju tänkt att när fru petra slutade jobb att vi skulle träna men de blev inte så.
Istället kom Elise runt 18-19. Vi drog till Etage vid halv 23.
(jag hade fått för mig att jag började 14 dagen efter konstigt nog, men jag började 8.00 hah men jag drog ut ändå).
Väl inne i Malmö mötte vi upp Rogge på fridays för att få biljetter, där efter mötte vi Sofie och Ida.
Sen bar de av till etage.
Kvällen beskrivs såhär: Funny amazing !
Bilder :)

     
  

Kvällens kommentar : Vad många du känner, hur känner du dem? Knullat dem ? AAHAHAH nej jag är en social tösabit bara !

Kvällen slutade 2 av att en riktigt snäll killkomis till mig hämtade oss. Elise sov hos mig.
Klockan ringde 7, började jobba 8. Elise sov vidare och stack hem senare runt 1.
Jag jobbade till halv 4, hemma ca 4 (cyklade långsamt hah).
Direkt när jag kom hem åt jag lite sen somnade jag till ca 19.00 då jag blev väckt av att de va mat ^^.
Resterande del av dagen/kvällen pluggade jag teori med föräldrars hjälp, tack !
När vi va färdiga för kvällen fick pappa för sig att göra ett slutprov.
Ni skulle sett så söt han va, frustrerad och i sina djupaste funderingar och tankar.
Jag fick inte sitta med eller störa hah.
Hans kommentar efter : Va fan de va ju svårt, tid och allt. Jag blev helt stressad.
Min pappa är för söt. Och jag är pappa upp i dagen säger dem ^^.

Denna kväll/natt somnade jag till filmen bedtime stories, telefon samtal och sms hah.

091028. Vaknade 10, steg upp 11 ochåt frukost.
Nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik. Ska snart ta ett varmt skönt bad innan jag börjar plugga.

Hörs ikväll : )


Kommentarer
Postat av: Elise

wiiie lovely night! <3



men du gulle, var gärna med i min nya tävling som sponsras av Bracy.se. du kan vinna vilken berlock du vill. Du väljer helt själv :*

2009-10-28 @ 18:32:52
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0