hahah !

Träningen med småtjejerna va extra rolig idag, varför vet jag inte men den va kul : )
Efter träningen sola jag och Petra.

När jag kom hem va det "mammas pojkar", wiiie !
Och så drack jag massa energi dricka.
Sen gick jag iväg ut -Hemligt- ! hah
Och nu har jag precis kollat lite blogg awards på tv4 play HAHAH !
Duktigt pigg är jag : )

Imorgon vid halv 12 kommer lillebror.
Han, jag, Pem och Elise ska shoppa.
Eller jag ska hjälpa Pem med skor sen får man se om man hittar något ^^.
Hörs imorogn. I think de blir lite smsande sen somnar jag hah G-natt puss :*


AHAHAHAHA, tack Miss E för tipset. Jag behövde skratta : ) Your "hate" is lovelovelove !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you 2 ;-)

2009-10-30 @ 08:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0