Förlåt sötnosar :*

Förlåt jag har varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen :(
Så mycket som händer hela tiden.
I fredags jobbade jag från 08.00-16.30, hade en blind ur söt flicka hela dagen.
Efter jobb va de utgång, Hipp. Inte min favorit om man säger som så men tack för sällskapet tjejer.

I lördags var jag hos Petra och hade de mysigt.
Vi kollade "inside man", käkade glass och popcorn :)

I söndags kom Pem hit, hon hjälpte mig att ren bädda och städa rummet. Tack :*
Plus jag sjöng lite för henne hah ^^
Sen kom The Mr's och vi kollade filmer. "The haunting in Connecticut" & "Never back down".
Jag tyckt faktiskt "The haunting in Connecticut" va läskig, för jag HATAR SKRÄCKFILMER ! hah
Därefter sov Pem hos mig :)

Idag har jag lämnat Pem på stationen kvart i 2 typ. Därefter stack jag och jobbade, 14.00-16.30.
Efter jobb cyklade jag till Petra, hämtade några saker och snackade.
Sen va de mat och runt 20.00 stack jag ner till Petra för vi skulle gå och sola.
Och vet ni va de skämmiga är, de nya "hänge" stället är i solariumet hah, skärpning!
Efter vi solat gick vi hem till Petra och kollade "Svenska hollywoodfruar special".
Sen hämtade pappa mig runt 22.00.
Så nu sitter jag här. Ska snart kolla film sen sova.
Btw imorse när jag vakna hade jag ont i halsen och mår lite skumt :/
Aja. Imorgon är de jobb 14.00-17.45, de betyder att jag måste ta med mig mackor, dricka, frukt och träningskläder till jobb och sticka direkt från jobb till dansen. *PUST*!

Så vi hörs imorogon efter träningen, eller kanske en snabbis innan jobb ^^


Kommentarer
Postat av: Pem : )

Taack själv för i Fredags :P haha! Vilket jävla ställe.. Men men vi blev lite rika iaf ;) ahhahahha

Söndag söndag söndag.. Ja vad ska man säga.. MYSPYS kanske passar bra ;) hähä taack för denna helg snart kommer en till :D wiihoo Btw ses ikväll ^^ <3<3<3

2009-10-13 @ 11:47:38
Postat av: Elise

meh hipp är ju askul :D

i love ut ;)

2009-10-13 @ 19:52:07
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0