091025

hah de blev inget "interessant" inlägg igår men de kanske kommer ett snart hah.
Var helt upptagen med att kolla julfilmer med Iaas och Pem : )
Mys mys, tack älskade vänner.

Idag sov jag och Pem läänge, dels för vi va trött och dels för att klockan va omställd.
Vi gick upp halv 2 och åt en duktig frukost.
Jag ska faktiskt börja skärpa mig med att gå upp i tid, träna, äta ordentligt osv :)
Efter frukosten körde vi och lämna Lillsis och Sanna på bio och Pem hemma i Stp.
Nu ska jag hoppa in i duschen innan maten, har nämligen precis haft ett träningspass hemma.
Sprang lite på maskinen, körde lite mag + rump styrka och boxade lite på boxningskudden.
(vilken lättad känsla man fick efter, nu är typ all ilska borta! )

Efter maten runt 19.00 kommer Fru Petra och "bror" hit och kollar film, wiie.
Hörs sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0