091024

Sorry för uppdateringen men fy fan va de är fullrulle i mitt liv hah, sinnes !
Jag har jobba massa, dansat, varit tränare, träffat mr, fixat, sovit, mått kasst osv.
Nästa vecka är de lov på skolorna och som de ser ut nu ska jag bara jobba tisdag så utgång på onsdag folket ?: )

För övrigt säger jag: dkASVFKD!"#¤ %/()=FHZD?=)(/%¤<SVNZKD@£${]][{$£ !


Ikväll ska jag kolla tv 19.30 tv400 & 20.00 tv 4, sen tror jag inget mer.
Pem kommer hit och sover : )

De va allt  jag orkar med att säga nu, kanske slänger in ett interessant inlägg ikväll eller imorogn , puss!



Kommentarer
Postat av: Elise

jag är på på onsdag? ;D

2009-10-24 @ 20:25:34
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0