091019

Vaknade av att mamma ringde halv 8 och ville jag skulle jobb, men jag mådde inte så bra.
Så somnade om, vaknade halv 1 ^^.
Började dagen med ett varmt skumbad mMm, nice !
Annars har jag fixat & donat idag. Tvättat och lagat mat.

Oj jag har ju glömt att berätta hu helgen va.
Den va bra. Mys med skräckfilm (fast den va inte såå läskig) i fredags, fest i lördags.
Tack igen Iaas & negativa saker händer alltid men i helhet va de riktigt ball <3
I söndags va de duktigt bakis och familje middag, fondué.

Nu ska jag fixa mig, hänga sista tvätten, snabbplocka upp på rummet sen kommer Mr A hit.
Angelica kom nyss hem från en vän, Mamma kommer hem ikväll efter skolan & pappa jobbar till 11.

Hörs sen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0