091016

Jag har blivit jätte dålig på att uppdatera.
Men de händer så mycket nuförtiden.
Jag hinner inte, men jag ska försöka blogga så ofta jag kan : )

Jag har jobbat hela veckan och ska 14.30 till jobb och jobba till 16.00.
Öppnade i onsdags och torsdags. Trött som f*n va jag.
Har varit lite små sjuk hela veckan, men nu börjar de arta sig.
Jag dansade inte i tisdags men i onsdags var jag med lite, pardans får man inte missa ^^.

Ikväll hämtar Emelie & Skruven mig runt halv 5 , 5. Sen kommer Niclas.
Vi ska laga tacos, kolla massa film och ha de mys :)
Imorogn är de fes hos Mr S, Nice !
Alltså jag sover borta till söndag.
Så om jag inte har tid innan blir bloggandet på söndag : )
Eller vem vet om Mr A vill ses, tror nog de så jag får lösa de på något sätt ^^

Nu ska jag iallafall små packa, äta lite, fixa mig sen jobba.
Hörs när vi hörs. Kyss.



Hit me once, I'll do nothing.
Hit me twice I will say: Is that all you've got.
 Hit me again and I will move on.
Hit me a thousands times and I will still be stronger than you ever would and could be !


Kommentarer
Postat av: Elise

du har många mr efter dig ;)

2009-10-19 @ 18:58:03
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: loojs

va ne har jag ?:P

2009-10-20 @ 01:22:13
URL: http://mrsloojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0