091008

Blev inget bloggande igår kväll, eftersom jag mötte upp Pem på stationen innan dansen.
Därefter kollade hon på min dans :) Alltid lika entertaining med dans hah !
När dansen va slut cyklade vi snabbt till Petra och grattade henne.
Hon hade bakat tårtan själv, faktiskt mycket god  :)

Efter vi småsnackat lite begav Pem och jag oss hem, vi kollade något tv program med Carolina Gynning.
Sen satte vi på filme Babylon A.D med hetingen Vin Disel och åt glass.
Därefter gjorde vi oss redo för sängen och somnade bums !

Idag åkte Pem hem runt 13-14. Då satte jag mig och gjorde Petras andra present från mig, men fick nyss höra att den inte funkade, buhu.
Hon får se den hos mig någon dag istället. Kortet med dess innehåll va fint iallafall : )

Kom nyss hem efter att ha varit tränare.
De är såå mycket roligare att ha dem nu med de nya upplägget vi har.
Synd bara att barnen är i den jobbiga åldern, får knappt tyst på dem :P
Nä nu ska jag ta lite glass och kolla Mammas pojkar, därefter dusch.
Innan jag går och lägger mig ska jag kolla Heroes såklart.
Tidig morogn imorgon, jobbar 08.00-16.30. På kvällen blir de utgång om allt vill sig väl.
Aja hörs när jag har tid :*


HA HA HA HA HA, sweet !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har alltid lika kul med dig hjärtat! : ) <3

2009-10-08 @ 23:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0