Sunday without sun hah

Igår blev de att jag stack till Sofie med Petra.
Vi stack till Sofies kompis Sara som hade typ fest, trevligt : )
Sofie, jag och Petra spelade wii, de va lite svårt ahahahaha !
Pappa hämtade oss vid halv 1.

Kommentar : Akta chiuhauhaun ! vih förshökte fhånga honomh.. ETT LEENDE SKADAR INTE!
HAHAHHAAHAHAHHHAHA

Btw. Fick ett gulligt halsband av Sofie som hon fått med i en tidning som hon inte gillade eller använde.
Jag däemot älskade de så jag fick de ^^

 
Fint visst ?

När jag kom hem satt jag vid datorn, kollade någon randomfilm på tv.
Kunde inte somna men somnade vid halv 4.

Vaknade halv 12 idag men gick inte upp förrän halv 1, 1 (A)
Nu sitter jag och knaprar i mig lite frukost.


Knäckemacka, oboy och fil med jordgubbssylt mMm !

Vad händer idag ? Inget ? Plugga ? Sola ikväll tror jag iallafall : )
Aja vi får allt se, hörs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0