Lite ork !

dålig uppdatering & jag känner mig jätte dålig..
MEN ni förstår nog när ni får höra dagarna.

Tisdag

8.45-16.30. En kaotisk dag på jobb.
18-19.30 dansträning + 15 extra min inför uppträdandena.
Gick till Petra för vi skulle ut och gå men först lämna lillasyster hemma (vi va själv hemma).
Klantiga som vi är glömde båda husnycklar så alla 3 gick och hämta dem och gick då en gemensam runda.
Väl hemma gjorde jag bort mig hah (ovanligt nej haha!)

Onsdag

6.30-9.30 + 11.30-16.30
(i pausen satt jag i massagestolen ^^).
Även denna dag en aning kaotisk på jobb :(
Dansträning 18-19. Kul Kul Kul : )
Jävla stormig dag, svårt att sova..
Men innan jag sov kolla jag såklart dagens avsnitt av paradise hotel !

Torsdag

6.00-16.30. Även denna dag låååång och.. ! Hela veckan har varit jobbig, sista dagen innan helgen imorogn.
Va tränare 17.00-18.30. Jag har varit riktigt trött i huvudet och slut idag.
Men ändån finns de inget bättre än barn och deras kärlek till en.
Dem kan va riktigt jobbig, men ibland är dem bara sååå underbara ♥
Mamma hade namnsdag så vi åt gott idag.
Ingen promenad idag :( menmen en annan dag :)
Kollar mammas pojkar & efter de är de dags för paradise hotel !
Därefter duschen sen sova. Somnar snart !

Imorogon är de först jobb mellan 10.00-16.30.
Senare på kvällen blir de bio med mina töser. Premiären på Twilight - new moon , wiiie ♥

Hörs imorgon efter jobb, då kommer även bilder på kvällens outfit :*

Kommentarer
Postat av: Elise

vadå göra bort dig? :D i wanna know thihi

2009-11-19 @ 23:15:54
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Numera hälsar jag och Louise på ett helt annat sätt fråga efter hälsningsfrasen

2009-11-20 @ 14:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0