Finally,yes yes yes !

Dålig uppdatering, förlåt jag vet.
Har haft för myckt att göra, så mycket så min magkatarr är tillbaka :(
Aja de ni missat är att jag har jobbat massor & pluggat rent ut sagt röven av mig för att va jag ^^
Sen har de varit massa dans & gymnastiktränar träningar.
Snart är alla uppvisningar så de övas för fullt.
I Helgen hade vi 2 julshower, en i furulund och en i lund. KUL :)
Snart lite i lödde med. We like lldancestudio heh !
Just de jag köpte den rosa LG telefonen, jag är kär ^^

För övrigt känns allt super : )
Och btw guess what..
FINALLY !



Var ute & körde med mina töser innan, härligt !
Sen kolla jag PH hos Petra.
Nä nu är de dags att sova, jobba imorgon.
Hörs imorogon om jag finner mig tid ^^
KYSS MAJ HAJ !


Kommentarer
Postat av: Elise

var tog bloggen vägen? ;)

2009-12-06 @ 23:36:56
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0