Creeds till mig : )

Sitter och lyssnar på musik och fryser.
De är de tråkig vädret som gör de kallt. Värm mig :$

Jobbet va lika underhållande som vanligt.
Btw tycker ni inte jagblivit bättre på att uppdatera ^^ Creeds till mig !
Försöker skriva minst ett inlägg om dagen, om jag hinner och har tid.

Idag ? Ja idag händer inte så mycket. Ska höra om någon har lust att ses och se film kanske : )
Nä nu ska jag fortsätta sjunga, lyssna musik och gå ner och fixa varm Oboy med glass i.
Riktigt gott i sånt här tråk väder : )

Här får ni en fin halv arg bild på mig hah.
Tagen efter intrig med
INSANE CHILD ! (you better watch it, you will get back)





Kommentarer
Postat av: Petra ;P

ARG LOOJS! :D

2009-11-02 @ 19:10:45
Postat av: Anonym

vem är insine child? :S

2009-11-02 @ 19:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0