091121

Bion va super igår.
Grr på manskropparna (dem flesta).
Störiga småbarn va där med.
Filmen va lite, ytterst lite läskig.
Men knappast en 15 årsgräns film.
Såg i tidningen idag att dem ändrat den till 11 hah !
Tack mina tjejer för en superkväll, kan inte ha roligare än med er ♥

Dansade imorse från 10-14.
Kul kul kul som alltid.

Fick reda på att jag ska ha en dansroll till, wiie : )
Kollade även lite kostymer. LÄNGTAR !

Nu ska jag städa mitt rum & plugga.
Ikväll får vi se vad som händer.
Blir väl iallafall att se robinsson.
Hörs

Btw.. Lekte i PS innan (de va riktigt länge sen).
Såhär blev resultatet : )



Tycks ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt fint blev det! :)

2009-11-21 @ 16:08:01
Postat av: Pem : )

Tack själv hjärtat mitt : ) och du är as grym på att fixa bilder (A)<3

2009-11-21 @ 16:24:00
URL: http://petramagnusson.blogg.se/
Postat av: loojs

sv pem : Tack pem, när jag får tid kan jag fixa till dig <3

2009-11-21 @ 17:12:26
URL: http://mrsloojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0