091110

Idag va de en såndär morgon när man vaknar med styva nippels.
Finns bara ett ord: KAAALLLLLT !
Meningen va att jag skulle gå en morgonpromenad därefter lite styrka.
Men jag tog mig väldigt sakta ur sängen, så hann eller hinner inte idag.
Ska försöka imorgon : )

Nu har jag precis ätit frukost, håller på att fixa mig.
Börjar som sagt 13.30.
Ska ha hand om den blinde flickan idag : )
Slutar 16.30, åker med mamma hem, UNDERBART!

Men nu måste jag fortsätta fixa mig.
Jag höjer volymen en aning och fortsätter att fixa mig : )
Hörs *MWHA!* :*


Kommentarer
Postat av: markus

Nej men det kan ju vara jobbigt med styva nipples :O

2009-11-10 @ 13:53:28
Postat av: loojs

riktigt såhär på morgonkvisten hahh !

2009-11-10 @ 16:55:51
URL: http://mrsloojs.blogg.se/
Postat av: markus

fast skönt när det e kallt i rummet så man kan värma sig undertäcket :O

2009-11-10 @ 21:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0