091109

Ledig idag som sagt.
Mammas försenade morsdags present har finally blivit klar och har kommit.
Ska bli kul att se hennes reaktion : )

Kvällen igår va mysig.
Vi åt på en Thailändsk resturang på möllevångstorget i malmö.
Gott men mättande.

Kvällens garv 1:
Syster stängde på jobb, mittemot A's jobb. Syster försökte få ögonkontakt och hälsa.
A "gömmer" sig i butiken hah. Here comes the excuse : de kändes som om någon spionera på mig. HAHAHA
Kvällen garv 2:
En av servitörerna ska ge den andre menyerna till efterrätterna.
Servitören som tog emot menyerna var riktigt nära att peta mig i ögat med menyerna var på den andra servitören säger : Shii mannen akta ögat, puh de va nära hennes öga !  HAHAHHA

Sen åkte vi hem och jag kollade på Arn2 på tv innan jag somnade :)

Idag vaknade jag först halv 8, sen 9 sen halv 2 ^^ ojsan. I guess I needed that sleep hah!
Annars händer de inte så mycket. Funderar på att gå ut och gå, sen sola, sen inom Petra.
Men vi får väl se. Kanske blir film m. filmkompis ikväll :)
Hörs sen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0