091107

Inatt vaknade jag av att jag hade sån enorm smärta på vänstra sidan av nedredelen av magen.
Smärtan ville inte försvinna hur jag än la mig. Ihopkuren, sträckt, på sidan osv.
Och jag började bli illamående.
Jag fullkomligt hatar när jag inte vet vad som händer med mig eller jag inte vet hur jag ska "bota" mig själv.
Så jag ringde ner till mamma som kom upp och sov med mig. Fick en ipren.
Vaknade till och från men fick lite sömn iallafall.
Kände mig hyffsat kry imorse när de va dags för dans. Tog två alvedon och åkte ner.
Dansade de jag skulle, men efter trodde jag att jag skulle spy så illa jag mådde och så konstig ont känsla jag nu hade i magen.
Iallafall jag gick till stationen så jag fick lite frisk luft. Väl på stationen hämtade pappa mig.
Och körde mig hem med nervevat fönster.

Gick in och la mig i soffan. Därefter gick jag från soffan till toan, från toan ovs. Men inget hände.
ag stannade en sist gång på toa och släppte på trycket men smärtan var fortf. kvar : (
Till sist la jag mig i soffan igen med en hink bredvid mig, därefter spydde jag jätte lite.
Åt lite och nu mår jag bättre, smärtan är borta : )
Hoppas hoppas de håller i sig så man kan följa med ut till White på slagt som jag längtat efter så!

Nu ska jag duscha sen hjälpa mamma med maten.

I dessa stunder är de absolut underbart att ha sånna som er i mitt liv.
Från Pem : Hej jag heter Louise bergqvist jag är en söt och väldigt glad tjej som får många på gott humör med mitt Härliga skratt :) ♥♥.

Älskar er, ni vet vilka ni är. Tack mamma ♥



Kommentarer
Postat av: Pem :D

Så sant som de är sagt :) vänner är de bästa som finns hihi <3

2009-11-09 @ 12:27:27
URL: http://petramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0