ZzzZzz..

Skolan började 10 med möte med en lärare, skulle få nya uppgifter i svenska b. Ett prov i romantiken. Kul, nej men snart är det över och jag har klarat alla ämnena. SKÖÖÖNT!.

Nästa lektion, den enda jag egentligen har en vanlig onsdag, började 12.15. Åt lunch med parallellklassen.
Nästa lektion var karaktärsämne, jag fick reda på att jag hade en sak att göra som jag missat. Så den 27/5 gäller det, detta fixar jag :)
Nu är vi så gott som klara med den kursen ¨så vi gör något roligt arbete som är - Barnspel. Jag och Petra gör ett brädspel eller vad det heter xD. NI får se resultatet när det är färdigt. Men vi kom en bra bit på vägen sist :)

Mamma hämtade 3 :) Sen va det hem och skriva uppsats. Sitter med den just nu. Råkade somna ett tag när jag skulle ta ut ett referat ur en text ^^ hahaha, ojsan. Det va inte så bra för jag va hungrig innan jag somnaoch nu är jag yr, mår illa och är ännu mer hungrig. Hoppas maten snart är klar. Gillar inte att må såhär pga hunger :/

Menmen sitter med den eviga uppsatsen. Den MÅSTE va ärdig till imorogn, skulle egentligen lämnat in den idag. Men datorerna klödda och det va helt enkelt inte min dag igår så aa: )

men ska skriva nu, och hoppas på mat :P
Imorogn är det Projektarbetsredovsining för 2:orna. Lite nervös är jag men det ska nog gå fint :)

Hörs imorgon :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0