Yeah D-dag !

D-dag alltså ledig : ) skönt .
Jag har först avrit på körskola och vi hade riktigt kul i bilen hahahahha. - Ingen kommentar på de *fniss*
Sen har jag solat, badat och Sebbesite den gullungen var snäll och fixa det jag försökt klura ut hur man gör. Min bakgrund och han gjorde den riktigt fin, tack tack gubben : )

Nä nu ska jag plugga, har fortf. inlämningsuppgifterna kvar och prov imorgon O_o..
Men nu är den inte långt kvar tills slutet och jag gillar de : )

Ikväll kanske jag ska träffa "coolingarna", vi får se hörs !
:*

Kommentarer
Postat av: sebbesite

hihihi =)

2009-05-07 @ 18:46:32
URL: http://sebbesite.blogg.se/
Postat av: Little E

Du måste skriva lite oftare gumman,

har ju dålig koll på dig min stora lillasyster :)

hörde av mamma att ni var inne och lämnade ett arbete i skolan imorse, bra jobbat!

Ses i stan i em, pappa´s getting a tattoo ;)

Wohooo..

2009-05-08 @ 11:59:26
URL: http://goodnightkisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0