Wonder why..

Först händer inget, sen inget sen kommer allt på en och samma gång..
Måste det? Vem har bestämt det ..

Om du vill leva i en lögn så varsegod, men jag kan inte. Jag är den jag är och ingen annan. Är jag en dåligare, mindre värd människa bara för därför ? Isåfall har jag hamnat på fel ställe, i fel värld.
Förstår inte varför man ska vara någon annan än sig själv. Man borde du bli mer älskad om man är äkta än om man falsk eller ?

Nu mer än någonsin vandrar mina tankar omkring, hur, när, varför... & det finns egentligen inga korekta svar, eller ? Vem har svaren på allt, dem rätta svaren ?

keep on wondering...


:*

Kommentarer
Postat av: Lil sis<3

Fortsätt big sis<3

You know that we love you<3

2009-05-10 @ 21:33:43
Postat av: Elise - En blogg är som en dagbok

man ska verkligen inte leva i en lögn, du har rätt gums.

och om man ändå kunde veta vem som hade de svaren... "/

2009-05-11 @ 18:08:13
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Louise

mhm, helt sjukt att vissa gör det. Och jag satt och fundera hela dagen men kkom inte på svaren :O

2009-05-11 @ 18:22:24
URL: http://mrsloojs.blogg.se/
Postat av: Elise - En blogg är som en dagbok

jag vet ju inte vad du syftar på eller så men att leva i lögn är hemskt mot både sig själv och andra.

jag fick en kommentar om drömmar:

"En dag kommer du bli hel och finna det du i drömmen söker. det är ett tecken att drömmen kommer till natts, det är då bitarna faller på plats"

så någon dag kommer nog svaren förhoppningsvis till en också :)

2009-05-11 @ 22:20:30
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0