We love pink <3

Igår kväll blev lyckat som vanligt. Tack så mycket folket <3:*
( vi säger bara fan att jag hade uppvisning på morgonen dagen efter annars hade vi gillat läget hahahahahha ^^ - Petra fattar ;) ahaha)

Uppvisning imorse 11.30, pinsamt, menmen I did it : )
Nu sitter jag i min säng ältar Janet - Let go (me like), ska snart ut och hjälpa mamma gräva upp framsidan som ska byggas om. Men kollar på mitt rum, stökigt med en massa kläder . Och jag som städa igår ^^ hehehe !
Äsch jag hjälper mamma sen städar jag sen badar jag : )

Vad händer ikväll, hmm vet inte. Vi får se vart dagen bär. Got me alternatives : )

http://www.youtube.com/watch?v=PMxpMLct0gQ - Janet let go

Bilder från festen igår kommer så fort jag får dem.

Btw Pink is always THE colour, thats it .
                          
     

Hörs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0