Tisdag

Började dagen med risketta : ( Drygt att det varade i 4 timmar, 10-14.
Men det va inte så jätte tråkigt, ibland kom vissa med sköna inlägg hahahhahahahaha
Och min körskolelärare som höll i riskettan skulle så klart jävlas emd mig x )

Menmen.. Senare prövad jag och Petra balfrisyrer at my place. Det kommer bli fin fint :)
Big sis fixar .

Efter alla gått (Vivi, Big sis och Petra) var jag och baby sis ensamma hemma. Pappa jobbade till kvällen : )
Jag bjöd hit bästa kompisen lil bebz på godingsmat, heheh. Fläskfilé, klyftpotatis och bearniesås, smaskens.
Höjdaren va efterrätten, glass med jordgubbar :*

Paniken idag va när stormen kom :( lääskigt.
Men men tack för idag :)

På tal om annat: Spara liv! Kör som en kärring hahahahahah and UTF , yeaaaaaaaaaaaaaah !



ÄNTLIGEN DU VA EFTERLÄNGTAD !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0