Monday

Gårdagen var riktigt seg. Det enda roliga som hände var prövningarna av balklänningen : )
Första provningen va inte lika kul som andra. För i andra provningen såg man mer helheten. Den är snart färdig, får den på Onsdag , weeii :D

ONLY ONE WEEK LEFT :D

bara studentklänningen som med ska sys.
Snart, snart, snart : ) gör mina två sista prov på onsdag :)

Dagen började tidigt idag (minus). Jag hatar panikångesten. Blev lämnad hos big sis 8. Fixade mig där och lånade en söt aprikosfärgad tröja av henne : )
Klockan 10 gick jag in mot stan för att möta upp sebbe ala lil bebz : ) vi tog en fika i stan och snackade skvaller hhehehe ^^. TAck gubben : )
Efter fikan mötte jag upp Petra på katte, sen tog vi bussen till skolan. Började 12.10 : )
Annars har skoldagen varit seg, inte hänt så mycket.. Fixade färdigt skyltar och lakan till flak osv. Fick reda på att jag fick VG i kursen "fritidens betydelse" , GÖTT !

Slutade skolan tidigare, så snacka och schtekte med elkillarna och kikki utanför E-huset i väntan på att bli hämtad av dadiooo .
Riktigt schtekar väder idag :)
Nu ska jag mejla lite lärare och plugga lite annars äre chill.


(vill utomlands :/)

Hörs, kyss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0