Lördags mys

Vaknade 12 :O oj sent för att vara jag, eller mitt nya jag. På högstadiet sov man till 13-15 (A)
Gick och åt frukost, sen tog jag en lååång varm dusch. Jag frös (A)

sen städa jag mitt rum, blää.. Sen blev det jättte kallt. så jag la ner bäddad och lekte på datorn med massor av musik :D
Till och från vad som händer ikväll men nu vet jag.. För att PETRA och LIL BEBZ ska komma hit. Massa mys :D

Hörs ikväll eller något. nu ska jag fixa mig.
Ps. one thing missing .... *hehhe*

  
                                      (btw miss old days honey <3)

KYSS HAJ :*


Kommentarer
Postat av: Emelie FRÅN SKREVET! ha

Mina bebisar älskar er som F*n :)<3

2009-05-20 @ 15:31:41
Postat av: Louise

älskar dig med <3

2009-05-20 @ 17:57:29
URL: http://mrsloojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0