Lördag 2 maj

Oj jag har varit lite dålig på att blogga på senaste menmen.. sånt händer. Man kan inte ha tid till allt : )

Valborg firades hos mig med lite chillkrök, grillning och mysigheter, en helt underbart rolig och trevlig kväll <3
1 Maj (igår) spenderades i staffanstorp hos min smula Emelie från skrevet :* Hon fyllde ju 19 år inte så länge sen och firade då detta denna dag : ) Som vanligt är det lika ball när vi festar, kanske för att man trivs i sällskapet. Eller också för att jag är så social , hehehe.
Iallafall imorse var det en tidig morogn, upp 8 för att samlas 9 på gymnastikhallen. Det var ju dags för våra söta små gymnaster att tävla i 3 kampen : )
Dem var hur duktiga som helst, deras första tävling och allt. Kram på våra gymnaster :)

Nu sitter jag och skriver inlämningsuppgifter. Har 4 i samhälle och 1 i svenska b. Tråååkigt men måste göras.
Har varit sjukt trött och lite sliten idag men jag har lyckats göra en inlämning och börja på några till.
Ikväll? ja vad händer ikväll. Orkar jag dra till stafanstorp eller jag är för trött ^^ aja vi får se.

hörs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0