Friluftsdag

Idag va det friluftsdag ala lomma med hela skolan. På blåcafe 10-14.
Soft. Lite kalla vindar i början men sen började solen schteka : )

Vi körde sån bungee run, jag sög på de :(
Om detta var banan man skulle springa : --------------------
                  så klarade lilla, lätt jag bara : --------------- 
HAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAH, men kul va det. Man flög tillbaka helt sjukt. Gjorde massa volter och shiit xD hahahaha. I all rolighet glömde jag bort att äta hahahaha.

menmen Tack så mycket mina änglar, Från skrevet & Petra :) <33 Kjarlajk !
Jag fick lite för mycket färg i huvudet (A)



När jag kom hem åt jag dirr : ) hehehe ^^. Nu sitter jag och gör inget.
Idag ska jag pröva klänningen, den ska va färdig denna veckan. Bara 12 dagar kvar till balen , wwweeeeiii : )
Annars vet jag inte vad som händer.. ?:P

OCH 19 TILL STUDENTEN, SNART SNART SNART, WOOOOOHOOOOOOOOO, we love it !

Hörs kyss :*

Kommentarer
Postat av: Pp

hahaha :) det var kuuuuligt ! och tack själv =)

2009-05-20 @ 17:50:57
Postat av: Louise

ahah aa, fast något har hänt min nacke :O

2009-05-20 @ 17:58:38
URL: http://mrsloojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0