Fredag

Fredagen började halv 9. Det va så varmt och gott i sängen att jag nästan ville skippa skolan ^^
Men klockan 10 övningskörde jag för att hämta Petra sen vidare till skolan.
YES klarade alla 4 samhällsinlämningarna :)
Och FAAN jag glömde pengarna till studentefterfesten :( aja måndag blire :D

Ja vad ska man säga om konditorilektionen.. Det va länge sen, men har jag saknat det ? Tveksamt.
Aja efterskolan åkte jag hem, bytte om sen körde jag och mamma och hämta Petra som skulle åt samma håll som jag.
Nämligen till Staffanstorp. Hon till pojkvännen Trane och jag till Älsklingen Från skrevet :* mysmys.

Dagens var när vi skulle gå och äta på mama rosa. Jag vet inte hur man lyckas men min snygging gjorde. En fågel fan ta mig sket henne på skenbenet xD

HAHAHHAHAHAHHAHAH!

Sen går där en myt om att man har tur så vi köpte en trisslott, men ack nej. Bevisat, det är en myt !

Iallafall gott med mat, vi är lite klena så vi dela en kebabtallrik (A)


:*

Kommentarer
Postat av: Petra !

HAHAHAHAHAHAH! :D ägd !

2009-05-16 @ 17:02:58
Postat av: Louise

Riktigt hahahahah du jag dog av skratt

2009-05-16 @ 17:32:51
URL: http://mrsloojs.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det var det roligaste ever!! hahahah fyfan vi har alltid lika mysigt gumman, alltid saker att prata om och alltid något att göra och även om vi har "tråkigt" så gör vi de till roligt haha du och jaaaaaag baajs:D <33

2009-05-20 @ 15:29:48
Postat av: Louise

som fan as an puzzel baby:*

2009-05-20 @ 17:58:16
URL: http://mrsloojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0