Fredag hela veckan :)

Igår hade jag ett muntligt prov i karaktärsämne, 7-12 år, i grupp. Vet inte hur det gick men det kändes bra, så hoppas på det bästa : )
Hela dagen och kvällen till 00.00 satt jag och skrev mina jädrans samhällsuppgifter, hela 4 stycken.. Jag va helt slut sen, men som vanligt ringer en liten stockholmare mig och snackar med mig tills natten.

Så.. det resulterades i att en riktigt trött och sliten louise vaknar med huvudvräk och på helt fel sida av sängen..
Har inte huvudvärk så ofta och riktigt jobbigt är det : (

Iallafall jag hann färdigt med arbetena igår och lämna in dem i tid : )
Vi kolla på en film jag trodde jag skulle klara av men så fel jag hade om mig själv... Tack Petra älskling <33

Och återigen ingen sista lektion, konditori :( inställt! Tråkigt jag som va så sugen, menmen nu kan jag följa med pappsen när han ska få sin present av mig och big sis. En tatuering : ) hehehe, ni får se resultaten sen.. måste kila och byta om, för efter tatuerandet ska jag till staffanstorp och äta med petra och Emelie sen ska vi va på någon marknad där sen sticka på fest hos Gullungen Kikki för att fira Hallinapågen som fyller hela 19 år idag, puss på de :*

Men imorogn är det uppvisning på Kävlinge marknad och såklart ska jag va med, 11.30 är det dags.
Tuff med festandet sen upp och fixa mig samling redan 11. Måste gå upp senast 9..
Undrar hur detta ska gå, är svintrött redan nu hahahahhaha ^^

Hörs ha det bra sockertoppar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0