Fredag

Jahapp fredagen började ju bra, NOT !
Kom till skolan 10, men jag hade glömt att vi inte hade någon första lektion. Så nästa lektion började 12.45. Lååång väntetid. Jag underhöll mig genom att va med elkillarna, hahahah. Borra och riva väggar :P

På konditorin gjorde vi smörgåstårtor (pappas favorit, han är bli glad) och fick reda på vårt betyg i den kursen. Om vi säger som såhär, jag blev måttligt irriterad efter betygssamtalet.
Citat: " Du klarar dig fint med det betyget Louise" "Ja, MEN det är INTE det betyget jag FÖRTJÄNAR!........"

Kvällen började sen hemma hos Ralz, lite krök, javisst ! Och slutade med skjuts av Ålle hem i min sköna säng :)

NOW, time for beautysleep :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0