Fredag

Vaknade tidigt, eller ställde klockan på halv 11. Trodde solen skulle skina, men dock gjorde den ej de.
Åt en snabb frukost. Blev lämnad i staffanstorp hos min älskade från skrevet.

varför? varför jag? är jag så annorlunda än dem andra ?Du/ni måste verkligen va ? orkar inte. Klumpen på plats.

Var ute och lekte på lekparken med Ronja och Emelie :) haahaha ni är för goa, syskon? Det märks :D
Träffade några ute med. Sen kom regnet, himlen öppnade sig O_o. Så vi gick in :D

I knew it, but I would'nt belive it..

Älskar dig Emelie von scheele (från skrevet), tack för du finns <33

(crazy pics of crazy chix)

Kyss haj :*

Kommentarer
Postat av: Skrevet

Älskar dig också hjärtat, och meningen med att jag föddes.. Det var just för din skull.. så att jag kunde stötta dig i de här läet då allt tar emot och är svårt! inget du behöver tacka för det är självklart att jag finns<3

2009-05-22 @ 20:59:44
URL: http://mrsloojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0