Eurovision song contest

Lil bebz och Petra va ju här. Vi såg ESC. Hmm ja vad ska man säga :P
Är inte lika interesserad som jag en gång varit om man säger så :).

Jag hade riktigt kul iallafall hahahahahaha mycket skratt hahahhahah :D

När ESC va slut följde jag och bebz henne en bit sen gick vi tillbaka hem till mig.
01.00 fick han ett samtal som gjorde han lite arg, även mig hahahah. Men vi ändra på de, kollade film sen somna vi.
Men inte fick vi sova inte nej, för en mr E ska ringa och väcka oss 4 så vi blev pigga. Eller jag blev pigg och kunde inte somna ^^
Bebz skrämde upp mig att där fanns spöken på mitt rum :( DUMMA DIG ! :P
Somnade väl typ 6 hahha. Vaknade 9, när jag skulle upp 10. Jag va hungrig :(

Kl. 11 stack jag ner och gjorde första prövningen av klänningarna, wwiie. Hemma nu.
Ska ner igen vid runt 16.00 och göra andra prövningen. Då har min sömerska, mammas väninna, hunnit sy mer :)

Hörs sen kyss haj :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0