Busrus : )

Fanfanfan, försov mig imorse. Men som tur va inte så mycket.
Vaknade kvart i 9 och skulle vara i Lund, stadsparken 9. Han dit till kvart över iallafall : )
Busruset började 10. Det va jätte kul och alla barnen var så söta.
Till och med vi fick medalj, guld med bamse på och busruset text, Petra blev jätte glad :P hahahah, så söt <3

Det slutade vid halv 12. Då gick jag, Petra, Dennis och Madde och åt på Mc donalds, mm - tjock tjock tjock hhahaha.
Sen skulle jag och Petra till skolan för att ha idrott, eller en föreläsning om alkohol inför studenten ^^

Vi slutade tidigare, blev hämtad av mamma. Sen var det raka vägen hem och byta om och fixa till mig lite.
Skulle iväg till Malmö jägersro och fixa pappas present han fick av Mamma : ) En glaskub med oss på i 3D, en direkt fotografering på plats.
Resultatet blev fint : ) Fick komplimanger av mina kära syskon att jag har fint leende och att jag blev super bra på alla bilderna. Där ökade jag självförtroendet och självkänslan lite : )
Även hon som fotograferade gav oss alla 3 komplimanger att vi såg ut som fotomodeller, en mamma står och ler och håller med :P

I väntan på att den skulle bli färdig skulle vi fönstershoppa och fika, men ack ingen fönstershopping för dessa töserna.
Big sis handlade en väska, Lil sis en tubtop, Mamsen ett paraply och jag ett par high heels<3


I ABSOLUTLY ADORE MY PRESSURES <3

Nu sitter jag och skriver lönerapport till gymnastiken, svenska b uppsats och lite annat smått och gott :)
Blir lite irriterad på tt Word, Excel osv fortf inte fungerar på min dator så får använda mig av familjens dator som är riktigt, riktigt, riktigt seg : (
Aja nu måste jag fortsätta. Ikväll blir det kanske att träffa Mr H och M.

Hörs :*


Kommentarer
Postat av: Little E

Hot shoes for a hot Lady ;)

2009-05-12 @ 23:48:53
URL: http://goodnightkisses.blogg.se/
Postat av: Lady loojs

Indeed, thanks sis <3

2009-05-13 @ 09:08:48
URL: http://mrsloojs.blogg.se/
Postat av: Petra !

hahahaha Bamsemedalj :D

2009-05-13 @ 18:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0