Vecka 23

(ursäktar sena uppdateringen, mycket so händer hela tiden)

Måndag 1 maj:
Baldag. Helt underbar rolig, trevlig, crazy, ja allt dag : ) Den kunde nog inte bli bättre : ) Tack alla snyggingar, alla andra, alla nära och kära, komplimangcompaniet (hahaha), sist men stiligast min baldejt och bästis jacob :*



           



           

Så det va lite bilder från balen :) Tack än en gång alla !

Tisdag 2 maj:
Sov och slappa igenom hela dagen. Riktigt trött efter att ha kommit hem runt 6 tiden på morognen efter balen. Men kul va det !
Mot kvällen cykla jag ner till Petra. Snacka och så lite med Petra, Perre och Trane :)

Onsdag 3 maj:
Trött steg man upp 6 för att göra halkan 6.30 Det va f*n något av det roligaste jag gjort, igen ? :)
Nu är jag nära, snart har jag mitt efterlängtad körkort, weii !
Kom hem runt 11 - 12. Stack och fixade med studentklänningen. Efter det direkt till fridiis student :) ETA MYROR?! hahaha roligaste på länge, tack smulan :*. Lite senare drog vi vidare till Johan en snabbis innan vi skulle hem : )

Torsdag 4 maj:
Petra sov hos mig :) Jag fixad hennes hår på morgonen innan vi drog till skolan och hade en lektion. Efter skola vid 12. Stack jag och Petra in till stan och fixade Emelies studentpresent : ) Sen kom Emelie in oh i fixad Petras studentpresent. HAHAHA ni kommer älska era presenter säger jag bara ;) hahah.
Mot kvällen stack jag och Från skrevet till Manges student. Live bandet va fetaste. Tack ochgrattis än en gång gubben :)

Fredag 5 maj:
ABSOLUT INGEN KOMMENTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0