söndag

Söndag söndag söndag, alltid lika tråkiga söndag.

Vad ha hänt denna helgen då. Jo Midsommar i fredags. Först middag hos mig me familj, gäster, Petra och emelie :)
Efter det till Sandra i lödde. Tack så mycket alla : ) <3

  
                             
fler blider finns på Emelie Von scheeles facebook.

Igår blev det först pizza på viking vid halv 2 med Trane, Petra och Ålle.
Efter det cyklade ålle hem och vi andra gick till Petra och spelade kort :)
Mot kvällen vid 7 kom alla 3 till mig. Vi spelade rock band, eye toy och såg filmerna into the blue (äntligen sett den) och lucky you. Tack för en trevlig kväll :)

Inatt kunde jag inte sova :( mådde halvt illa och hade en obehagligt konstig känsla i magen. Somnade ine förräns halv 5 :(
Idag är den borta lite, får gå en promenad och se om e hjälper för vila kan jag inte. Pluggar lite i körskoleboken med :)
Hörs sen kyss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0