Lördag

En riktigt lyckad dag, tack alla :*

Dagen började vid 1 då Petra, Perre, Hanna, Ralle, Sebbe, K2, Ålle, Jacob, Hansson och Trane kom till mig. Vi började med att bada i poolen. Efter det gick vi till tennis planen några få minuter ifrån där jag bor. Riktigt kul :)
När i spelat färdigt stack vi och spelade fotboll på högalid, prickar. Ännu mer kul :P
Alla börade bi hungriga så vi beställde och stack och åt pizza, Viking of course ;) . Alla utom Trane och Ålle satt på marken utanför någon affär på gågatan. Det såg en aning luffigt ut men det fanns inte tillräckligt med ute platser att sitta på. Vi va trots allt 11 stycken :) Och det va för varmt att sitta inomhus.
Iallafall så när jag skulle gå och fotografera (PS. fotografering skedde hela dagen med jacobs kamera så bilder kommer) Trane och ålle som fått ett bord på uteserveringen (dem satt bakom 4 st, en dam, en herre och 2 utvecklingsstörda). Min klädsel va trekantsbikini, vit body och militärgröna shorts uppknäppta och uppvikta. När jag gått och Trane och ålle ätit färdigt kom dem och berätta att dem 4 sagt att jag va för kort klädd och att folk borde tänka sig för och inte klä sig så utmanande. Kommetar på den ...
IK = INGEN KOMMENTAR. AHAHHAHAHA !

Efter dessa roligheter börjen startdes med. Tog vi bilarna och åkte till Saxtorps sjöarna, mys : )
Lite busig som man är så lånade jag en av bilarna och körde lite ^^ det är så kul att köra. Snart kör jag själv hela hela tiden :D

Kvällen slutade med filmmys hos mig. Vi såg
The ring 2 (DÖDA MIG, LIVRÄDD), alla skrämde upp mig mer med :(, och pride and glory, sinnes bra film. Har sett den innan, men minns inte med vem xD aja :P
Nu har alla gått hem och jag ska sova :)

Ännu en gång, tåls att sägas igen, en riktigt lyckad dag/kväll/natt :) (as always, en perfekt dag för alltid med sig något litet negativt tyvärr). Bilder kommer inom kort !

"inget kan någonsin va perfekt, det kan bara vara bättre än en annan dag, med mer eller mindre negativa händelser"

G-NATT HONEY BEE´S ♥

Kommentarer
Postat av: Elise - En blogg är som en dagbok

hahaha det var ju ingen farlig klädsel x)



buse ;)

2009-06-28 @ 22:47:29
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Loojs

nej jag vet, så jag kunde inte hålla mig för garv xD

2009-06-29 @ 00:20:29
URL: http://mrsloojs.blogg.se/
Postat av: Elise - En blogg är som en dagbok

då vet jag det haha ;)

2009-06-29 @ 20:18:50
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: När kommer bliderna :d

2009-06-30 @ 12:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0