vecka 29

Hela vecka bodde jag och Petra hos hennes pojkvän Trane, mycket trevligt. Kände oss lite som två hemmafruar ;P
Måndagskvällen slutade med utgång med Hampus wulff och hans crew. Därefter övernattning i hans lägenhet.
Dagen därpå körde han mig tillbaka till staffanstorp och körde sen själv för att jobba : ) (unplaned night goes +)
På Tisdagen hade vi en mysdag, emelie tittade förbi och gjorde mig sällskap med att övernatta så jag me hade någon att mysa med :P

Onsdag ! Utgång ingen, denna gång med töserna. Väl på etage träffade vi sebbesite :) Trevligt. Natten tog slut med övernattning av mig och Petra i Hampus lägenhet, med Hampus of course. (händelserikdag)
Även denna gång körde Hampus inom Staffanstorp för att lämna oss innan han stack och jobba i lund, men klantig som jag är glömmer jag min mobil i hans handfack. När jag försöker ringa min lur (som är på ljudlös i hampus musikpumpande bil) har Trane satt på huslarmet, koden står i Petras lur som jag har ! Jag slängde på luren, gav henne koden vi kom in och jag börjar ringa igen. Lack som jag är på mig själv klanthuvud, ringer jag och ringer då jag plötsligt utan anledning får näseblod. VILKA SPEEDADE 10 MINUTER !
Allt slutade med att jag fick vänta hela dagen på att Hampus skulle sluta jobba som va vid halv 8, då han va gullig nog att köra inom och lämna min lur till mig :) TACK !
Nästa dag, torsdag, bestod av mys, serious talk och dessförinnan total bortskämmning av mig och Petra ala Tranes farmor. INGEN KOMMENTAR : )

Äntligen fredag och helg. De blev poolparty at bosses place. Mys. Sammanfattning av fredag = SKUM :)
Lördag fyllde mamma år, grattis :D middag på en resturang i röstånga :*
Söndag... hmm.. minns inte ^^


 hahahhaha puss på er ♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0