apologize

Jag har varit riktig dålig på uppdatering, ni får ursäkta mig. Har inte hunnit vara inne på datorn så mycket på dem senaste dagarna. Full rulle nu & arbetslös är man, hahah !

För att kortfatta så har dem flesta dagarna bestått av chillmys och massa nice tema och icke tema fester me härligt folk i bunkeflo, puss på de !
Idag, fredag är det på det igen i bunkeflo : )
Imorgon är det med Emelie till hemlis, thihi. Sen mot kvällen lomma beachfest med massa godingar, puss på de :*

Nu ska jag duscha, hörs när jag får tid ^^






" Ibland är att göra det rätta inte alltid det rätta "

Kommentarer
Postat av: skrevet !!

Jaa äntligen fick du lite semeste som man får säga nu ist för lov :P Wiie puss på denna underbara veckan med dig gumman i love nytt folk !! sjukt nice vecka PUSS som fan på de !!!!!!! <3<3<3<3

2009-07-12 @ 20:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0